dinsdag 24 december 2013

Inmiddels is het tweede Cathedral window kussen ook afgerond. Deze is ook heel mooi geworden, met een achtergrond uit de Midwinter Red serie van Minnick en Simpson. Hij ligt ingepakt en wel om woensdag aan mijn mams te geven.


Toch ook een plaatje geworden!!

Ook de krans (de derde inmiddels) die ik heb gemaakt voor mijn zus met een charmpack uit de Double Choclate serie ligt ingepakt en wel bij alle kerstcadeautjes. Heel benieuwd wat ze ervan gaan vinden!

Momenteel ben ik bezig met een klein borduurwerkje waar ik een speldenkussentje van ga maken. Heel snoezig, wit patroontje op een grijs achtergrondje. Om het kussentje komt een schattig kantje om het geheel af te maken. Het pakketje heb ik gekocht bij Atelier Het Haantje. Binnenkort zet ik er een foto van op mijn blog.

Bij deze wil ik iedereen heel fijne feestdagen toewensen en ik hoop voor 2014 een heel gezond, voorspoedig en een heel quilterig en handwerkzaam jaar gewenst!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten