zaterdag 11 januari 2014

Ook ik ben gezwicht!

En wel voor het Randje per week. Het was een hele toer om band te vinden, aangezien alles was uitverkocht. Gisteren Naar Quiltpalace geweest en daar DMC 69 gekocht, een prachtige roze/rode gewerkt borduurgaren. Daarna door naar Oldenzaal en ja hoor, gelukkig hadden ze daar weer een voorraad band. Gisteravond direct aan het tellen en borduren geslagen en de woorden "Randje Per" staan inmiddels vereeuwigd op het band.


Vandaag verder om de titel af te maken en dan door met de randjes. Gisteravond zijn de 3 randjes van week 2 online gezet, dus ik kan nog even verder!

Inmiddels heb ik afgelopen week ook de laatste steekjes gezet op het kussentje dat ik op de beurs bij Atelier Het Haantje heb gekocht. Nu nog in elkaar zetten en er is weer een schattig projectje af. 



Van mijn werkgever heb ik een prachtig rekje gekregen waar ik mijn quilts overheen kan hangen. Deze had hij ooit eens laten maken bij de smid om als kraamkledingrekje dienst te doen, bij de geboorte van zijn kinderen. Maar zeg nou eerlijk...als rekje voor quilts kan het nog jaren fungeren!


Fijn weekend voor iedereen en natuurlijk voor de Randje per week-liefhebbers veel borduurplezier deze week!!


2 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige werkgever heb jij mooi rekje.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi rekje. Ik heb net mijn randje af, zonder uithalen deze keer.

    BeantwoordenVerwijderen