zondag 28 juni 2015

 Een onverwachts uitje....

Zag ik al enkele keren bij een aantal quiltdames een schitterende quilt voorbij komen, The King George, die ik toch werkelijk prachtig vindt. Rijk aan warme kleuren en ronde vormen. Afgelopen dinsdag, besloot ik spontaan een ritje naar Zutphen te maken, om daar weer eens de winkel van Petra Prins te bezoeken. En wat zag mijn oog daar.....? Nog één patroon te koop van King George.


Tja....die kon ik toch echt niet achter laten in Zutphen en dus was de koop snel besloten. Hij gaat op de stapel van "Quilts nog te maken".

Maar eerst....eerst wil ik alle blokken van de Stonefield af hebben, voordat ik aan iets nieuws begin. Dat gaat ineens weer in vliegende vaart. Stonefield heeft hier enige tijd stil gelegen. Ik had er even helemaal geen zin meer aan. Maar nu, na 2 weken flink aanpoten ben ik weer in maand 9 aangekomen. Daar zijn de eerste blokjes van klaar. 


En nog eentje van maand 8:


De zon van maand 8 moet nog, maar die wil ik als één van de laatsten doen, bij de moeilijker blokjes van maand 9. Eerst nu de makkelijk even wegpatchen....want ja, volgende week maandag komt dan de laatste maand, en als die af is ligt er zoveel ander moois te wachten.....

 THE GOSSIP IN THE GARDEN
ATELIER PERDU
KING GEORGE
THE PRINCE(SS)

......en laat ik nu net gisteren de Quiltmania kopen en daar een geweldige quilt in zien staan....




Zeg nou eerlijk...dit is toch een juweeltje...incl. patroon in de Quiltmania van mei-juni / juli-augustus.

Maar...nu eerst nog een kleine impressie van mijn Stonefield. Ik weet nog niet of ik de blokjes op deze plek laat zitten, misschien ga ik nog wel weer enorm aan het schuiven. Ik blijf het gevoel hebben dat ik nog iets mis....alleen kan ik er de vinger nog niet goed opleggen.
 






En voor tussen de bedrijven door....hangen er nog enkele UFO's over het quiltrek te wachten!


Ik kan nog even vooruit! ;-)


6 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar allemaal Klara. Je Stonesfield wordt prachtig. Groetjes Ulie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en herkenbaar ! Nog leuke projecten hebben en al aan de volgende denken !
    Volgens mij ben je dan een echte quiltster !
    Fijne week en succes met je werk !
    P.S. Misschien mis je iets roze in je Stonefield ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en herkenbaar ! Nog leuke projecten hebben en al aan de volgende denken !
    Volgens mij ben je dan een echte quiltster !
    Fijne week en succes met je werk !
    P.S. Misschien mis je iets roze in je Stonefield ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een bezoek aan een quiltwinkel is altijd super. Al is het alleen maar om te kijken voelen en denken die wil ik en die.
    Maar de blokken van de Stonefield zijn ook prachtig.
    Heel veel succes.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen