zaterdag 3 augustus 2013

Inmiddels een begin gemaakt aan een nieuw quiltje dat ik op de beurs in Rijswijk heb gekocht bij Marcha Osephius van De Quiltster. Het quiltje heet, Home is where the heart is. Inmiddels met gebruik van het keukenraam de tekening overgenomen op het achtergrondstofje met een verwijderbare stift. Een heel secuur werkje, maar als het af is heb je dan ook wat!



Dit zijn de stofjes die in het pakket zitten, waar ik de blokjes in het quiltje mee ga maken. De polkadot is voor de achterkant en de bies, waarbij alles afgewerkt wordt met een fantastisch kantje. Zoals boven al geschreven zit in het midden een geborduurd werkje wat inmiddels met stift is overgenomen op de stof.


Ik merk dat, ook vanwege veel borduren in het verleden, ik warm loop voor quiltprojecten waar ook het borduren in terug komt. Erg leuk om te doen, waarbij met DMC-garen de omtrek al is geborduurd.


Toen ik het quiltje op de beurs zag, ben ik er direct voor gevallen. Een erg leuk projectje dat zich uitermate laat lenen om bij dit warme weer lekker in de tuin onder handen te hebben. Klein en fijn, waar ik enorm van aan het genieten ben!

1 opmerking:

  1. Leuk dat je me gaat volgen! En leuk patroontje heb je aangeschaft!
    Ben ook helemaal van de rode stofjes. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen